Make and Bake: Cupcakes

To read in English, please click here

Koken is niet echt mijn ding, maar twee jaar geleden heb ik voor het eerst zelf cupcakes gemaakt. Ze zagen er niet echt mooi uit, maar volgens een aantal vrienden smaakten ze niet slecht:
Vervolgens leek het me wel leuk om cupcakes te versieren:

En voor mijn afstudeerfeestje heb ik met behulp van fondant ‘graduation caps’ gemaakt als cupcake versiering:

Gisteren heb ik Bumba cupcakes gemaakt voor de 2e verjaardag van het zoontje van een vriendin:

Cupcakes zijn eenvoudig te maken. Als je ze dan ook nog versiert, zien ze er écht uit om op te eten!

De ingrediënten die ik gebruik voor 24 cupcakes zijn:

-250 gram boter
-225 gram suiker
-4 eieren
-210 gram bloem of zelfrijzend bakmeel

Doe de cupcakes 15 minuten in een voorverwarmde oven op 200 °C.

Et voilà!

Mijn volgende uitdaging:


Bron: Pinterest

——————————————————————–

Make and Bake: Cupcakes

I don’t like cooking, but two years ago I baked my first cupcakes. These were not pretty cupcakes, but they were pretty tasty according to my friends:
After this, I thought it would be fun to decorate them too:

With fondant I made graduation cupcakes:

And yesterday, I made Bumba cupcakes for my friend’s son’s 2nd birthday:

Making cupcakes is very easy and decorating them makes them look even more yummy!

Here is the recipe I use to make 24 cupcakes:

-250 grams of butter
-225 grams of sugar
-4 eggs
-210 grams of flour or self-rising flour

Bake in a pre-heated oven at 200 °C for 15 minutes.

Et voilà!

Next challenge:


From: Pinterest

Geef een reactie

